Bag Fight - Base Pack Plus
Bag Fight - Suurempi peruspaketti sisältää: - 2500 sipsiä - 250 gemiä - 5 kulta-avainta Peruspaketit antavat sinulle paljon sipsejä, avaimia ja gemejä voimasi kasvattamiseen. Vahvista sankareitasi, avaa ainutlaatuisia kykyjä ja nouse uusiin korkeuksiin jokaisella päivityksellä!