Bag Fight - Base Pack Lite
Bag Fight - Pienempi peruspaketti sisältää: - 1000 sipsiä - 100 gemiä - 10 hopea-avainta Peruspaketit antavat sinulle paljon sipsejä, avaimia ja gemejä voimasi kasvattamiseen. Vahvista sankareitasi, avaa ainutlaatuisia kykyjä ja nouse uusiin korkeuksiin jokaisella päivityksellä!