Back to School DLC
Kauan sitten unohdetut huhut hylätystä koulusta kadonneista lapsista ovat nousseet taas pintaan, mutta ainoa ihminen koululla on vanha äreä talonmies ilkeine vahtikoirineen! Hän salailee varmasti jotain, ja sinun on mentävä tutkimaan asia. Mutta ole varovainen... Kouluun murtautumisesta ei tule helppoa, eikä talonmies tykkää tunkeilijoista! Tämä lisäosa on saatavana myös osana Hello Neighbor 2 Deluxe Editionin sisältöä.