Babylon 2055 Pinball
Babylon Pinball! Nauti uskomattomasta fysiikasta kuudella alkuperäisellä pelipöydällä yhdeksässä eri minipelitilassa ja yhdessä loputtomassa erikoispöydässä. Jokaista pöydän minipelitilaa pelataan erityisellä tavalla! Suorita kaikki pöydät ja testaa taitojasi erikoispöydässä loputtomia tunkeutujien aaltoja vastaan!