AVICII Invector: Encore Edition
AVICII Invector: Encore Edition nousee lavalle kaikkein kattavimmalla settilistallaan, joka sisältää 35 kappaletta (mukaan lukien Peace of Mind, Freak ja listat räjäyttänyt S.O.S) ja ulottuu SEITSEMÄÄN maailmaan. Edesmenneen tähti-DJ:n kanssa luodun AVICII Invectorin kyydissä kannattaa kiristää turvavyöt tiukalle, sillä se lennättää sinut tutkimattoman avaruuden rytmikkäille alueille. Selätä jokainen feidi ja tahti EDM:n supertähden 35 listahitin jytkeessä. Lennä soolona tai tuo AVICIIn konsertin energia kotiisi sydäntä tykyttävällä pelillä. Kukin kappale on rakennettu vastaamaan ruudun tapahtumia, ja ne vievät sinut rauhoittavalle musikaaliselle tutkimusmatkalle.