Atomic Heist
Kaappaa ydinvoimakenno mukaasi ja taistele tiesi ulos valloitetulta avaruusasemalta. Säästä ammuksia mahdollisuuksien mukaan ja käytä kerätyt voimalisät tehokkaasti. Liiku nopeasti, sillä kenno erittää vaarallista säteilyä. Matkan varrella voit saada pysyviä esineitä ja paljastaa salaisuuksia, jotka helpottavat pakoasi ja Kennoryöstön onnistumista.