Atomic Heart - Digital Artbook
Atomic Heartin digitaalinen taidekirja sisältyy myös Ultimate Editioniin. Sukella Atomic Heartin rikkaaseen ja kieroutuneeseen maailmaan ja kurkkaa kulissien taakse tällä erityisellä digitaalisella taidekirjalla. Tutustu ennennäkemättömiin malleihin, aikaisista luonnostelmista ja konseptitaiteesta 3D-malleihin ja liikkeenkaappauskuviin, kehittäjien ajatusten kera. Saa lisää tietoa Atomic Heartin värikkäistä hahmoista, roboteista ja olennoista. Vieraile kuuluisissa kohteissa, niiden piirretyissä versioissa sekä pelistä löytyvissä upeissa digitaalikulisseissa. Tutustu myös pelin takana olleeseen luovaan prosessiin, kuolinanimaatioista valikkokuvakkeisiin.