Atomi
Lataa ja pelaa Atomina — Fysiikkanero Ryan Choista tuli Atomin manttelinperijä, kun hänen mentorinsa ja alkuperäinen Atomi, Ray Palmer, katosi mystisesti. Nyt kutistavalla kvanttiteknologialla varustautuneena Ryan käyttää kvanttibiovyön aliatomista voimaa kadonneen ystävänsä etsimiseen ja oikeuden puolesta taistelemiseen.