Atelier Yumia - Swimsuit Set
Tee tutkimusta uima-asuissa. Sarja uima-asuja seuraaville hahmoille: Yumia, Flammi, Viktor, Isla, Rutger, Nina ja Lenja (yksi asu kullekin hahmolle, yhteensä seitsemän asua). Sisältö: – "Waterside Alchemist" Costume for Yumia – "Flying Water Jug" Costume for Flammi - "Super Cute! Beach Memories" Costume for Isla – "Knight's Long-Distance Swimwear" Costume for Viktor – "Ebony Outlaw" Costume for Rutger – "Blooming Heart" Costume for Nina – "Cute Kitty Swimsuit" Costume for Lenja Huomaa: – Asut tulevat saataville, kun tukikohdan rakentaminen (Base Building) on avattu ja tukikohtaan on asetettu Dressing Room (asiaankuuluvien hahmojen on myös oltava mukana ryhmässäsi). – Tämä tuote on osa ”Atelier Yumia Season Pass” Huomaa, että tämä sisältö kuuluu tiettyihin muihinkin tuotteisiin ja että nämä tuotteet voi ostaa myös erikseen. Ole varovainen, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. – Kun teet yksittäisiä ostoja, huomaathan, että Yumian ja Flammin asut myydään settinä – niitä ei myydä ei erikseen. – Katso lisätietoja viralliselta Atelier Yumia -sivustolta.