At Sundown: Shots in the Dark
At Sundown: Shots in the Dark on hiiviskelyä painottava ylhäältä alaspäin kuvattu moninpeliräiskintä, jossa 4 pelaajaa voi kisata deathmatch-otteluissa joko verkossa tai paikallisesti. Pelissä on laaja valikoima hienoja aseita vastustajan hoitelemista varten ja useita karttoja kuudelta eri alueelta. Vain PARAS voi voittaa kunkin erän ja selvittää äärimmäisen haasteen nousemalla huipulle auringon laskiessa! AINUTLAATUINEN HIIVISKELYYN PERUSTUVA AREENATAISTELU – Valo on vihollinen kartoissa, joiden pimeät osat tekevät areenataisteluista jännittävän hiiviskelykokemuksen. MONINPELI VERKOSSA TAI PAIKALLISESTI – Selvitä todellinen mestari pelaamalla deathmatch-otteluja 4 hengen porukalla verkossa tai kotona. HAASTETILA TAI YHTEISPELI TEKOÄLYÄ VASTAAN – Pelaa yhteispelinä tekoälyvastustajia vastaan tai valmistaudu live-peliin ainutlaatuisissa haasteissa. LUKUISIA KARTTOJA 6 AINUTLAATUISELTA ALUEELTA – Dominoi vastustajia eri valojärjestelmien kartoissa ja avaa uusia alueita tasosi noustessa.