Asu Rudylle: Relaxed-acabra
Tarjolla on enemmän lisäsisältöä, joten viihdyt Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflectionin parissa vieläkin paremmin! Sisältää seuraavat: Asu Rudylle: Relaxed-acabra Muuta Rudyn ilmettä asuilla! * Voit vaihtaa kumppaniesi asuja Change Companion Outfits -valinnalla. * Asut ovat pelkästään kosmeettisia. * Tämä bonussisältö edellyttää pelissä edistymisen käyttämistä. *Tämä sisältö on saatavana ainakin yhdessä muussa paketissa. Tarkista aiemmat ostoksesi, jotta et osta sisältöä vahingossa kahteen kertaan.