ASTRONEER: Megatech - Deluxe Cosmetic Pack
Tee vaikutus Megatech-sisällössä tällä täydellä ulkoasusetillä! Lisää ripaus nostalgiaa siitä, kun vekottimet saapuivat vielä lähes läpikuultavissa värikuorissa, joiden läpi saattoi nähdä niiden sisältämät komponentit. Täydellinen aidolle teknologian harrastajalle. Tämän eksklusiivisen setin sisältö: - Jewel Case Palette - En-Ambered Visor - Gear Shift Mask (pyörivillä hammasrattailla).