ASTRONEER: Glitchwalkers
Astroneer: Glitchwalkersissa pääset matkaamaan Aeoluz-järjestelmään suuren uhan perässä. Glitchwalkers-DLC on ensimmäinen laajennuksemme Astroneeriin, ja se sisältää uuden tutkittavan alueen lisäksi uuden tarinan, uutta pelattavaa ja uusia mysteerejä selvitettäväksi. Uudet horisontit kutsuvat Upouusi Aeoluz on tähän mennessä suurin ja monitahoisin planeettamme. Sen uudet biomit ja haasteet odottavat kaikkia astroneereja, jotka on riittävän rohkeita tai hölmöjä astumaan tämän kartoittamattoman maailman pinnalle. Kohtaa uusi vastustaja Omille teilleen lähtenyt astroneeri on hakkeroinut järjestelmän ja ottanut sen haltuunsa, ja uhkaa nyt kaikkia tunkeilijoita, jotka yrittävät estää tämän ennen kokemattoman vallankaappauksen. Uusi tekniikkakaavio, uusia moduuleja ja uusia pelimekaniikoita: Astroneerien on kyettävä mukautumaan uusiin vaarallisiin ympäristöihinsä koulutuksensa perusteella. Selviytyminen edellyttää uusien ja vanhojen tekniikoiden yhdistämistä ja nopeita hoksottimia. Aiemmin julkistamatonta lisäsisältöä ja ilmaispäivityksiä peruspeliin Laajennuksen lisäksi julkaisemme Astroneeriin edelleen kaikille pelaajille suunnattuja uusia tarina- ja pelimekaniikkalisäyksiä sekä erinäisiä parannuksia.