ASTRO AQUA KITTY
Aqua Kitty -kisut ovat lähteneet avaruuteen upouudessa toimintaroolipeliräiskintäseikkailussa! Valitse miehistö ja kiidä tutkimaan salaperäisiä vesiasteroideja. Kohtaa eriskummallisia vihollisia, louhi loistokkaita jalokiviä, kerää uusia aseita, asenna tehostimia ja avaa miehistönjäsenten ainutlaatuiset taidot keräämällä kokemuspisteitä. Varo vain saalistavia avaruusrosvojänöjä, jotka yrittävät aina ehtiä ensimmäisenä saaliin kimppuun!