Assault Android Cactus
Kun akku on vähissä, on jokainen sekunti tärkeä! Assault Android Cactus on värikkääseen scifi-maailmaan sijoittuva arcade-tyylinen twin stick -ammuntapeli. Junior Constable Cactus saa vastaansa työnkuvassa luvattua enemmän, kun hän hätäkutsuun vastattuaan päätyy vahingoittuneeseen rahtiavaruusalukseen, jossa on juuri meneillään robottityöläisten hyökkäys. Assault Android Cactuksessa menetetään elämien sijaan akkuvirtaa, ja sen yhdistelmä länsimaista areena-ammuntapelaamista ja Japanista tuttuja luotihelvettipelejä haastaa pelaajan ajattelemaan ja toimimaan nopeasti. Pelastaakseen päivän on pelaajan syöksyttävä muuttuvien tasojen läpi kohti valtavia pomotaisteluita kohdaten matkan varrella joukon mitä kirjavampia hahmoja.