Assassin’s Creed Mirage – Celestial Pack
Tähän tähtien ytimessä taottuun legendaariseen sarjaan kuuluvat tähtipölystä taottu miekka ja komeetan voimalla kyllästetty tikari, kaksi kosmisen voiman muinaisjäännettä. Tämä asepaketti sisältää sekä miekan että tikarin. Taivaallinen miekka: ylimaalliselta tuntuva miekka, jonka pinnassa hohtaa hämärä loiste. Pelillinen etu: Harvester of Souls – tapot taistelun aikana täydentävät Assassin's Focus -mittaria. Taivaallinen tikari: sorja ase, joka hohtaa ikään kuin kaukaisten tähtien valoa. Pelillinen etu: Shard of Stars – Assassin's Focus -mittarin lisätäydennys. Tämä sisältö avautuu käyttöön, kun pääset ensi kertaa Harbiyahin toimistolle Bagdadiin Alamutin-assassinikoulutuksen jälkeen.