ASEVARASTON LISÄPAIKAT 2
Extra Armory Slots -paketti tuo asevarastoon 120 lisäpaikkaa – niiden avulla voit säilyttää enemmän esineitä asevarastosi lunastettavien esineiden osassa ja saada näin lisää tilaa uusille aselöydöille ja varusteille.