Arvopakkaus – FOR HONOR
Arvopakkaustarjouksen sisältö: – 22 000 steeliä – ainutlaatuisen myyttisen Star Struck ‑asun avaus kaikille sankareille. Tämä arvopakkaus sisältää ainutlaatuisen myyttisen Star Struck ‑asun kaikille sankareille ja 22 000 steeliä, joilla voit avata ja mukauttaa sankareita, aseita, panssareita ja paljon muuta! Tarjouksen voi ostaa vain kerran.