Arrow Paketti
Suositun TV-sarjan pohjalta, tämä paketti perustuu haaksirikon jälkeiseen aikaan joka jättää Oliverin ja Sladen jumiin salakavalalle saarelle. Oliver käy läpi henkiinjäämiskurssin kun he selvittävät tiensä viidakon läpi palkkasotureiden leiriin.