Arma Reforger
Liity taisteluun Arma Reforgerissa, joka on realistiseen kylmän sodan konfliktiin sijoittuva dynaaminen armeijahiekkalaatikkopeli. Koe taktinen sodankäynti laajamittaisissa usean pelaajan taisteluissa, luo ja hallinnoi omia skenaarioita ja osallistu rajattomaan määrään modattuja pelitiloja laajoissa yksityiskohtaisissa maastoissa. Arma Reforger on ensimmäinen Arma-sarjan osa pelikonsolilla. Se tarjoaa monipuolisen ja luovan alustan, joka määrittelee sotasimulaattorigenren uudestaan. Pelitilat: Conflict – Suuren mittakaavan sodankäyntiä Yhdysvaltojen, Neuvostoliiton ja FIA:n joukkojen välillä. Valloita avainasemat, järjestä joukkosi ja hallitse taistelukenttää. Game Master – Luo ja hallinnoi skenaarioita reaaliajassa, muodosta taisteluita ja suunnittele ainutlaatuisia tehtäviä tehokkailla pelityökaluilla. Combat Ops – Pienen joukkueen taktista pelaamista dynaamisilla tehtävillä. Hyökkää syvälle vihollisen alueelle Yhdysvaltojen eliittiyksikössä tai vastusta miehitystä FIA-sissinä. Capture and Hold – Vauhdikasta toimintaa, jossa kaksi puolta pyrkii hallitsemaan strategisia alueita intensiivisissä lähitaisteluissa. Laajat maastot: Everon (51 km²) – Palaa tälle Operation Flashpointista tutulle keskisen Atlantin saarelle, joka sisältää laajan ja mukaansatempaavan rehevän taustaympäristön mihin tahansa tehtävään. Arland (10 km²) – Uusi strateginen kylmän sodan etuvartio, josta löytyy neuvostoarmeijan sotilaslentotukikohta, kaikenkokoisia kampanjoita ja intensiivisiä tulitaisteluja. Työpaja – Räätälöi kokemustasi Laajenna kokemustasi yhteisön tekemillä muokkauksilla integroidussa Työpajassa. Lataa uusia tehtäviä, aseita, ajoneuvoja sekä paljon muuta ja muokkaa Arma Reforger pelityyliisi sopivaksi. Liity taisteluun kaikkein realistisimmassa ja mukaansatempaavimmassa armeijasimulaattorissa.