Lopeta matkanne ARKin maailmoissa "sukupuuttoon", jossa tarina alkoi ja päättyy: maan päällä! Elementin tuhoutunut, hävitetty planeetta, joka on täynnä luonnonmukaisia ja teknologisia mahtavia olentoja, maa pitää sisällään sekä menneisyyden salaisuudet että pelastuksen avaimet. Kuten veteraani Survivor, joka on vallannut kaikki aiemmat esteet, sinun äärimmäinen haaste odottaa: voitko voittaa mahtavat verkkovierailevat titaanit, jotka hallitsevat planeettaa ja täydentää ARK-kiertoa maapallon tulevaisuuden pelastamiseksi?