Arena Renovation
Arena Renovationissa otat yhden miehen kunnostustiimin roolin, jonka tehtävänä on palauttaa eri urheilutilat entiseen loistoonsa. Monet niistä ovat tuhoutuneet ajan tai hoidon puutteen seurauksena. Älä anna heidän mennä täydelliseen unohduksiin – kääri hihat ja puhalla niihin uutta elämää! Peli tarjoaa erilaisia ​​tehtäviä, kuten seinien maalausta, lattioiden kunnostamista, rikkoutuneiden tuolien vaihtamista, sähköjohtojen korjausta jne. Lisäksi voit täyttää jokaisen areenan sadoilla erilaisilla esineillä, jotka odottavat sinua pelissä. Jokainen tehtävä vaatii erilaisia ​​taitoja ja työkaluja, joten pelaajan tulee käyttää tietojaan ja kokemustaan ​​arvioidakseen huolellisesti tilan tarpeita ja mukauttaakseen toimintaansa. Arena Renovation on koukuttava peli, joka vaatii tarkkuutta, taitoa ja kärsivällisyyttä. Tämä on peli ihmisille, jotka nauttivat rappeutuneiden esineiden suunnittelusta, kunnostamisesta ja herättämisestä henkiin. Peli tarjoaa monia luovuutta, kätevyyttä ja budjetin suunnittelua vaativia haasteita ja tehtäviä, mikä tekee siitä loistavan pelin ihmisille, jotka haluavat yhdistää hauskanpidon käytännön taitojen oppimiseen.