Are You Smarter Than A 5th Grader?
Oletko viisaampi kuin 5-luokkalainen? on hurmaavan humoristinen tietokilpailupeli, joka perustuu suosittuun TV-sarjaan. Monivalintakysymykset, tosi tai taru -haasteet ja minipelit testaavat taitosi 24 eri aiheesta. Vaikean kysymyksen edessä voit aina luottaa luokkatovereiden apuun. Yli 6800 kysymystä aiheista, kuten eläintieteistä, sanastosta, matematiikasta ja muista aiheista, vastaa monipuolinen, täysin äänekäs ja animoitu hahmoryhmä. Voita jokainen haaste yksin tai yhdessä perheen ja ystävien kanssa jännittävässä co-op-moninpelissä todistaaksesi, että olet itse asiassa älykkäämpi kuin 5. luokkalainen!