ARCADE GAME SERIES: DIG DUG
Ensimmäistä kertaa kolikkopelinä vuonna 1982 ilmestynyt Dig Dug saapuu vihdoinkin Xbox Onelle! Kaiva tiesi ylös, alas, vasemmalle ja oikealle ja tunkeudu syvälle maahan. Päihitä viholliset pumppaamalla ne täyteen ilmaa ja räjäyttämällä nämä harppuunalla tai liiskaa heidät kivellä. Houkuttele viholliset tunneliin ja murskaa monta yhdellä kertaa kerätäksesi suuren pistesaaliin. Tuhoa kaikki ruudulla olevat viholliset päästäksesi seuraavalle tasolle! Käytä erilaisia tekniikoita, kuten kiven pudotus ja "pumppaa ilmaa ja viivyttele", käyttämällä neljää suuntaa ja yhtä näppäintä! Alkuperäinen ja paras "maanalainen hitti". Söpöt pikseligrafiikat, elävät värit, rytmikäs tahti ja erottuvat äänitehosteet – kaikki on kiinni kauniista yksityiskohdista. Tämä viimeisin versio sisältää pyyhkäisyviivarenderöinnin ja ääniasetukset sekä mahdollisuuden pelata vanhaa ja uutta versiota – täydellinen omistautuneille kaivajille. Nauti mestariteoksesta, jota varten monet innokkaat fanit ovat jonottaneet.