Anno 1800: Amusements Pack
Amusements Pack antaa sinulle 16 rakkaudella luotua koristetta, joiden avulla voit lisätä uuden vetonaulan unelmiesi saarelle: - Tee vaikutus kansalaisiisi upealla vuoristoradalla – Anno-historian suurimmalla koristeella! - Nykyaikaista kaupunkimaisema kauniilla maailmanpyörällä. - Ilahduta saaren asukkaita klassikkovetonauloilla, kuten voimamittari ja kuvaseinä. - Herätä huvipuisto eloon esiintyjillä, kuten ilmapallonmyyjät, muotokuvamaalarit ja katu-urunsoittajat.