Anime Pack
Viimein fantasia itämaisen kulttuurin onnesta voi olla sinun! Hyödynnä kampauksia kohottavat tuulielementit! Viillä moni pahuuden mies Braver Sword -miekalla! Kaiju-XL tekee vastustajista pieniä nopeudella ja mielenkiinnolla! Myös vaatevaihtoehdot tarjolla, 3. katu pyhät miehet katselemme ihme!