AMAZE! Level Pack 1
Etsitkö lisää haasteita ja jännitystä suosikkipeleissäsi? Älä etsi enää – uusimmasta DLC:stä, Level Pack 1:stä, on apua! Tämän DLC:n myötä saat Classic-tilaan 150 lisätasoa ja Limited Moves -tilaan vielä 50 lisätasoa. Ota vastaan uudet haasteet ja testaa taitojasi uusilla tasoilla. Pystytkö voittamaan ne kaikki ja tulemaan lopulliseksi mestariksi? Ainoa tapa selvittää se on kokeilla!