Altitude Units Pack (Windows)
Altitude Units -paketti esittelee tiettyjä asuja, joita molemmat osapuolet käyttivät pärjätäkseen vuoriston äärimmäisessä kylmyydessä. Asuihin kuuluu mm. turkisvuorillisia takkeja, paksuja saappaita, ainutlaatuisia takkeja ja hiihtounivormuja. Paketti sisältää uuden univormun jokaiselle Italian ja Itävalta-Unkarin osapuolen erilaiselle roolille sekä päähinevariantteja, viiksiä, laseja/piippuja ja uusia kasvoja. Altitude Units-paketti sisältää 40+ esinettä: - 6 italialaista univormua - 13 italialaista päähinettä - 6 itävaltaunkarilaista univormua - 13 itävaltaunkarilaista päähinettä - 7 kasvoesinettä - 5 viiksityyliä - 2 kasvoa (yksi per osapuoli) Sodan edetessä sekä Italian että Itävalta-Unkarin sotilaat alkoivat sopeutua taistelemaan kaikkien aikojen korkeimmilla taistelukentillä (ennen ilmasodankäynnin keksimistä, tietysti). Äärimmäisten lämpötilojen vuoksi joukot käyttivät lapasia, turkisvuorillisia takkeja, kypärämyssyjä ja joissain tapauksissa jopa pajusta punottuja kenkien suojuksia. Tuhansien metrien korkeudella merenpinnasta nämä varusteet olivat välttämättömiä selviytymisen kannalta – olosuhteet olivat yhtä tappavia kuin omistautuneemmat viholliset. Itävalta-Unkarin sotilaat saavat valikoiman turkisvuorillisia takkeja, joita käytetään univormujen päällä ja joihin voi yhdistää muita kylmyydeltä suojaavia elementtejä. Paketissa on suuria pajukenkiä vartiomiehille, karhuntassuja muistuttavia lumikenkiä hiihtojoukoille – ja upseerit näyttävät komeilta mitä pörröisimmissä turkiskauluksissaan. Korkeuksissa käytetyt sotavarusteet eivät olleet usein vain käytännöllisiä, vaan myös tyylikkäitä. Italian joukoissa kylmän vaarat huomioitiin erittäin kylmään säähän tarkoitetuilla takeilla. Insinööri tekee vaikutuksen jättimäisessä lampaantaljatakissaan suurine turkisvuorillisine taskuineen sekä suurissa nahkaisissa talvisaappaissaan – hän näyttää suorastaan mytologioista peräisin olevalta ilmestykseltä. Italialaisella upseerilla on tyylikäs, arvolleen sopiva turkisvuorillinen mantteli, ja italialaisen tarkka-ampujan olo on mukava ja lämmin suuren takin ja kypärämyssyn ansiosta. Tämän paketin päähineisiin kuuluu tyylikkäitä upseerien hattuja sekä laseja, karvalakkeja ja kangaskaistaleilla varustettuja päähineitä, jotka suojaavat tehokkaasti kylmyydeltä. Toisinaan koomiselta näyttäviä hiihtoasun huppuja on saatavilla joukoille, joilla on hiihtotakit. HUOMAA: TÄMÄN DLC:N SISÄLTÖ ON PELKÄSTÄÄN KOSMEETTINEN.