Alpine Units (Windows)
Alppiyksiköt-paketti sisältää paitsi univormuja ja varusteita talven varalle, myös karskeja partatyylejä! Italialaiset saavat nauttia valkoisesta maastopuvusta ja itävaltaunkarilaiset pääsevät kääriytymään lämpimään mantteliin. Saatavilla on viisi viiksi- ja partatyyliä sekä kolme kasvoesinettä ja yhdet kasvot kullekin osapuolelle. Alppiyksiköt-paketti sisältää 31 esinettä: - 6 italialaista univormua - 4 italialaista päähinettä - 6 itävaltaunkarilaista univormua - 5 itävaltaunkarilaista päähinettä - 3 kasvoesinettä - 5 viiksityyliä - 2 kasvoa (yksi per osapuoli) Italialaisilla on valikoima valkoisia, univormun päälle vedettäviä lumi-smockeja kaikille hahmoluokille. Vuorikiipeilijällä on yhteensopivat valkoiset housut ja rättisäärystimet. Sisältää myös hattuja ja lakkeja lumilaseilla. Itävaltaunkarilaiset saavat joka luokalle manttelin: M1908 Mantelin. Kaiserjäger-vuorikiipeilijöille ja kaiserschütze-tarkkampujille on tarjolla säänsuojaksi nostetut kaulukset sekä taitellut feldkappe- ja pelzmütze-villalakit. Paketti sisältää viisi talvista viiksi- ja partatyyliä, kuten kuningas Yrjö V:n ja tsaari Nikolai II:n partatyylit! Saatavilla on myös lumilaseja ja alppinen, tammenterhomallinen piippu. HUOMAA: TÄMÄN DLC:N SISÄLTÖ ON PELKÄSTÄÄN KOSMEETTINEN.