Alpha Particle
Löydä olemassaolosi tarkoitus uutena energiamuotona! Ota puolustuskyvyttömän energiahiukkasen rooli ja matkusta avaruusasemien välillä etsiessäsi vastauksia. Tässä 2.5D-sivuttaisvierittävässä toimintaseikkailussa ainoa tavoitteesi on ylittää esteitä luovasti ja edetä eteenpäin toivoen, että totuus tarkoituksestasi paljastuu saamasi kokemuksen avulla. Sinulla ei ole fyysistä kehoa. Elämäsi toimii sekä vahvuutena että valuuttana tässä maailmassa, joten sinun on käytettävä sitä viisaasti kohdatessasi uusia haasteita. Ansaitse uusia kykyjä, käytä elementtejä ratkaistaksesi ympäristöösi liittyviä pulmia, poista vihollisuhkia, löydä tiesi tähtienvälisten tukikohtien labyrinttien läpi ja selviä keinoja kaihtamatta. Pystytkö selättämään rajoitteesi ja kehittymään Alpha-hiukkaseksi?