Aloha-karhusetti
Jopa jääkarhut tarvitsevat lomaa! Varusta koko Aloha-karhuasusetti avataksesi erityisen tanssiliikkeen! Aloha-karhun julkaisutarjous! Helleaalto-reppubonus sisältyy hintaan! Nauti ainutlaatuisesta Aloha-karhun liikkeestä yhdistelmälläsi! *Tämä paketti sisältää: -50 pistettä -[Aloha-karhu] Aloha-karhun pää -[Aloha-karhu] Aloha-karhun vartalo -[Aloha-karhu] Piña Colada -reppu -[Aloha-karhu] Helleaalto-reppu (Bonus!) *Tämä paketti sisältää pelin sisäistä valuuttaa, eikä sitä voida hyvittää oston jälkeen. *Voit aktivoida erityisen ilmaistoiminnon varustaessasi kaikki Aloha-karhusetit. *DLC-esineitä voidaan myydä samalla tai eri tavalla tulevaisuudessa.