Alien
Xenomorphit saapuivat Outworldiin jo kauan sitten, mutta niiden uinuvat munat löydettiin aivan vasta. Tarkatan-partion johtaja noukki yhden nahkaisista munista, jolloin se räjähti auki ja sen asukki kiinnitti itsensä hänen kasvoihinsa. Myöhemmin Alienin jälkikasvu syöksyi epäonnekkaan tarkatanin rinnasta. Se omasi sekä Xenomorphin että isäntänsä piirteitä. Olento vaeltaa nyt Outworldissä lisää isäntiä etsien. Sen uskomattomat voimat ja eläimellinen raivo tekevät Alienista lähes pysäyttämättömän.