Alien: Isolation - Trauma
Tervetuloa Traumaan, Alien: Isolation -pelin toiseen sisältöpakettiin. Tämä paketti sisältää kolme uutta kenttää Survivor Mode -tilaan, jossa voit laittaa taitosi koetukselle kellon tikittäessä. Kohtaa erilaisia vihollisia eri puolilla Sevastopol-aseman lääkintäosastoa. Aiotko vältellä, harhauttaa vai kohdata viholliset? Selviät vain, jos pystyt toimimaan nopeasti. – Kolme uutta kenttää, joihin lukeutuu ahtaan paikan kammoa herättävä ryömintä Sevastopolin ilmastointikanavissa. – Pelaamalla ylilääkäri Lingardilla saat nopeammin Medikits-lääkintäpakkauksia ja IED-harhautusräjähteitä. – Pyyhi kaikki jäljet tutkimuksistasi ja pelasta asemalla olevat selviytyjät.