Alien: Isolation - The Trigger
Tervetuloa Alien: Isolationin viidenteen lisäsisältöpakettiin The Triggeriin. Pystytkö tekemään Sevastapolista turvallisen? Sinulle on annettu laatikollinen räjähteitä sekä kohteet, joihin sinun on asetettava ne. Sinun on vain räjäytettävä pommit... ja säilyä hengissä. – Sisältää 3 uutta Survivor Mode -karttaa. Pystytkö selviytymään ja saamaan korkeimmat pisteet? – Pelaa Ricardolla ja selvitä Sevastopolin räjähteiden takana piilevä totuus. – Vältä hälytyksiä, taistele androideja vastaan ja selviydy kohtaamisesta alienin kanssa.