Alien: Isolation - Safe Haven
Tervetuloa Safe Haveniin, Alien: Isolationin kolmanteen sisältöpakettiin, joka sisältää upouuden Salvage Mode -pelitilan. Miten kauan selviydyt? Löysit Sevastopolin ainoan turvahuoneen, mutta tarvikkeesi ovat lopussa. Sinun pitää uskaltautua ulkoilmaan, suorittaa tehtäviä ja palata turvallisesti turvahuoneeseen. Mutta mikä ulkona odottaa? Entä mitä valintoja joudut tekemään pysyäksesi hengissä? – Täysin uusi Salvage Mode -tilan kenttä, joka on kaksi kertaa suurempi aiempiin Survivor Mode -tilan kenttiin verrattuna. – Pelaa Hughesilla, niin saat nopeammin käyttöösi pulttiaseen, haulikon ja EMP-miinan. – Tutki Gemini Systemsiä tai Baccus Apartmentsia.