Alien: Isolation - Lost Contact
Tervetuloa Lost Contactiin, Alien: Isolationin neljänteen sisältöpakettiin, jossa palataan eeppiseen Salvage Mode -tilaan. Olet loukussa ulkoavaruudessa leijuvassa Sevastopolissa. Voit selviytyä vain tutkimalla asemaa ja suorittamalla tehtäviä. Pystytkö välttelemään vihollisia 10:ssä haasteaallossa vai käytkö kimppuun? – Toinen uusi Salvage Mode -tilan kenttä sisältää Lorenz Private Wards- ja Emergency Power Plant -alueet. – Pelaa fanien suosimalla Axelilla ja käytä revolveria ja pulttiasetta. – Pyri selviytymään asemalla olevista androideista, muista ihmisistä ja kauhistuttavasta alienista.