Alien: Isolation - Last Survivor
Ellen Ripleynä sinun on suoritettava viimeinen tehtävä loppuun Nostromo-aluksella. Muut miehistön jäsenet ovat kuolleet. Epätoivoisessa selviytymiskamppailussa sinun on asetettava alus itsetuhotilaan ja yritettävä päästä pelastussukkulaan. Alien: Isolation on hahmon silmistä kuvattu selviytymiskauhupeli, joka onnistuu vangitsemaan Ridley Scottin vuoden 1979 klassikkoelokuvan herättämän pelon ja jännityksen. Pelaajat löytävät itsensä jatkuvan pelon ja hengenvaaran keskeltä arvaamattoman ja armottoman vieraan elämänmuodon vaaniessa ja tappaessa varjoissa. Olet heikosti aseistautunut ja tilanne tuli yllätyksenä, joten joudut etsimään resursseja, improvisoimaan ja käyttämään älyäsi, jotta onnistuisit tehtävässä – ja pysyisit hengissä.