Alien: Isolation - Crew Expendable
Tässä lisäsisällössä alkuperäinen miehistö palaa yhteen Nostromo-aluksella. Brett ja Kane ovat kuolleet, kuten ovat myös Ash ja Lambert. Nyt sinun on pelattava Dallasina, Parkerina tai Ellen Ripleynä ja keksittävä keino eristää Alien ja voittaa vastassa oleva kauhu. Alien: Isolation on hahmon näkökulmasta kuvattu selviytymiskauhupeli, joka onnistuu vangitsemaan Ridley Scottin vuoden 1979 klassikkoelokuvan herättämän pelon ja jännityksen. Pelaajat löytävät itsensä jatkuvan pelon ja hengenvaaran keskeltä arvaamattoman ja armottoman vieraan elämänmuodon vaaniessa ja tappaessa varjoissa. Olet heikosti aseistautunut ja tilanne tuli yllätyksenä, joten joudut etsimään resursseja, improvisoimaan ja käyttämään älyäsi, jotta onnistuisit tehtävässä – ja pysyisit hengissä.