Alien: Isolation - Corporate Lockdown
Tervetuloa Corporate Lockdowniin, Alien: Isolationin ensimmäiseen laajennuspakettiin. Tämä paketti sisältää kolme uutta kenttää Survivor Mode -tilaan, jossa voit panna taitosi koetukselle kellon tikittäessä. Pystytkö välttelemään Alienia riittävän pitkään selviytyäksesi vai taisteletko sitä vastaan? – Kolme täysin uutta kenttää, jotka ulottuvat Corporate Penthousesta Medlabsiin. – Uuden pelattavan Ransome-hahmon avulla viet taistelun vihollistesi luokse. – Kilpaile globaalisti lataamalla parhaat aikasi Alien: Isolationin tulostauluille.