Agent Walker: Secret Journey (Xbox Version)
Vuosi on 1942 ja Eurooppa on liekeissä. Karmean sodan keskellä on löydetty kohtalon keihäänä tunnettu mystinen artefakti, jolla uskotaan olevan voima muuttaa sodan suunta. Salaperäisen tehtävän suorittaakseen agentti Walkerin on ylitettävä Ranskan karmeita taistelutantereita kohdatessaan kuolemaa, tuhoa ja piilotettuja pulmia joka askeleella. Vaakalaudalla on kuitenkin niin paljon, ettei paluuta ole. Aikaa ei ole paljon. Jos liittoutuneiden viholliset saavat artefaktin käsiinsä, heillä olisi voima päättää maailma sellaisena kuin me sen tunnemme. Onnistuuko agentti Walker vai onko ihmiskunta jo tuhoon tuomittu?