Age of Mythology: Retold - Immortal Pillars
HUOM: Age of Mythology: Retoldin Premium Edition -version omistajat saavat tämän tuotteen osana Premium-pakettia. Päästä kiinalaisen mytologian voima valloilleen Age of Mythology: Retoldin ensimmäisessä laajennuksessa, Immortal Pillarsissa. Tutustu uusiin jumaliin, legendaarisiin myyttiyksiköihin ja henkeäsalpaaviin jumalvoimiin eeppisessä muinaisten legendojen innoittamassa kampanjassa. Kutsu hurja Nüwa-jumalatar, ota komentoon härkäpäinen sodanjumala Chiyou ja pyydä apuun Nüba, armoton kuivuuden tuoja. Hallitse taivaita mahtavalla lentävällä Yinglong-sadelohikäärmeellä ja koe niin paljon muuta. Älä ohita tilaisuutta valloittaa nämä myytit ensimmäisten joukossa. Lisää toivelistalle ja pysy ajan tasalla päivityksistä! Jos haluat rahoillesi parasta vastinetta ja laajimman Age of Mythology: Retold -kokemuksen, sen saat hankkimalla Age of Mythology: Retold Premium Editionin. Premiumin ylpeänä omistajana saat tämän jännittävän laajennuksen automaattisesti osana yksinoikeuspakettiasi ilman lisäveloitusta tai ylimääräisiä toimenpiteitä. Kaikki on sinun Age of Mythology: Retold Premium Edition -paketissa, jossa peli-ilo ei totisesti lopu kesken!