AFL 23 - PRO TEAM BUNDLE
Lisäksi 24 000 Pro Team -krediittiä IT’S TIME TO FLY!! KOE KENTÄN TUNNELMA. Kun yleisö huutaa pelin alkaneeksi, voit tuntea jokaisen tönäisyn, taklauksen ja hypyn, sillä tunnetut selostajat - Anthony Hudson, Jason Bennett, Kelli Underwood, Garry Lyon ja Daniel Harford - vievät sinut keskelle toimintaa. TAVOITTELE UNELMIASI. Hallinnoi pelaajalistaasi, kehitä värvätyistä mestareita, päätä pelitaktiikka ottelupäivinä, tee oikeita siirtoja ja johda joukkueesi mestaruuteen! TEE PELISTÄ OMASI. Voit luoda ja jakaa omia joukkueita, pelaajia ja stadioneita World-Renowned Academy Tools -työkaluilla. NYT MENO ON AITOA! Kaikki AFL- ja AFLW-joukkueet on mallinnettu tarkasti: yli 1 200 pelaajaa on kuvattu fotogrammetrisesti ja heille on annettu yksilölliset taidot ja ominaisuudet Champion Data -tietojen perusteella. – NYT MENO ON AITOA!