AereA
Maailma tarvitsee sinua! AereA on musiikkiteemainen toimintaroolipeli, jossa pelaat yhtenä suuren maestro Guidon oppilaista ja tutkit Aeziria, palasiksi rikkoutunutta leijuvaa saarta. Tehtäväsi on etsiä ja tuoda takaisin yhdeksän alkusoitinta palauttaaksesi tasapainon ja rauhan maailmaan. Sinun on löydettävä tiesi kaikkien erillisten saarten osien läpi, suoritettava tehtäviä, ratkaistava pulmia, kukistettava pomoja ja löydettävä totuus saarista. Pystytkö palauttamaan yhdeksän alkusoitinta?