Adorable Adventures
Adorable Adventures on hahmon takaa kuvattu rentouttava tutkimispeli, jonka sankari on Boris: utelias villisianpossu, jonka on opeteltava käyttämään kärsäänsä löytääkseen perheensä, josta se joutui eroon metsäpalon seurauksena. Vaella pitkin kumpuilevia niittyjä, auringonvalon täplittämiä metsäpolkuja, syviä luolia ja kivikkoisia ylänköjä, niin opit uusia asioita ympäröivästä maailmasta tuoksujen ja jälkien perusteella. Etsi veljiäsi ja siskojasi, paljasta salaisuuksia ja kasvata tunnistamiesi hajujen määrää samalla kun nautit lempeästä ja sydäntä lämmittävästä tarinasta.