Abyssus - Brinehunter-Paketti
Kypärä: meren kuluttama lintuhäkki Tämä kypärä on kokeneen suolavesietsijän merkki ja selkeä tyylivalinta: sitä ei ehdi puhdistaa tutkimusretkien välillä. Siihen upotetut simpukat ovat myös oiva ja laadukas proteiinin lähde. Tanssi: Brineston Syvyyksissä kukaan ei näe, kun tanssit. Paitsi toverisi. Olkoon aallokko heille armollinen. Raami: meren kuluttama raami Tehty hapetetusta messingistä, joka otettiin sukellusveneen hylystä. Pintaa koristavat simpukat. HUOMIO: Kosmeettisten päivitysten tarkoitus on tukea pelin kehittäjiä. Kaikki Abyssus-pelin ominaisuus- ja sisältöpäivitykset ovat ilmaisia kaikille, jotka omistavat pelin.