Abiotic Factor - Supporter's Edition
Supporter's Edition sisältää peruspelin ja Supporter's Packin yhdessä paketissa. Omistautuneimmille GATE-tutkijoille varattu Supporter’s Pack sisältää kotimaailman, joka on tukikohdan rakentamiseen tarkoitettu portaalisijainti ja toinen koti. Supporter’s Pack sisältää myös kaikkien GATE Torii -tutkijoiden täyden vakioasun. Torii-kotimaailma Vietä ansaittu loma mystisessä ja kauniissa Toriissa, joka sijaitsee metsäisellä japanilaisella vuorenrinteellä ja kätkee sisäänsä salaisuuden. Tämä portaali on käytettävissä GATE Cascade Research Facilityn upseerisektorilta (tason 1 näppäinhakkeroinnilla). Torii-asu Avoin Torii-takki miesten ja naisten versiona Suljettu Torii-takki miesten ja naisten versiona – Torii-housut – Torii-vyö – Torii-lasit – Torii-henkilökortti – Torii-saappaat – Torii-liina/-solmio Matkamuistoja Tuo hieman Toriita mukanasi GATE Cascade Research Facilityyn käyttämällä vain Toriista löytyviä kalusteita ja muita tavaroita: – puinen penkki – tatami-matto – zabuton-tyyny – kotatsu-pöytä – uusi harvinainen kala – ehkä vielä muutakin! * Palvelimen ylläpitäjällä on oltava ladattava sisältö sijainnin käyttöä varten. Kaikki palvelimen pelaajat voivat käyttää ladattavan sisällön sijaintia riippumatta siitä, onko heillä ladattavaa sisältöä. * Ladattavan sisällön kalaversiot näkyvät kalahakemistossa vain silloin, kun palvelimella on ladattava sisältö käytössä.