Aaru's Awakening
Aarun herääminen on käsinpiirretty, rajun toiminnallinen 2D tasohyppelypeli. Peli antaa pelaajille vastuun Aarusta, myyttisestä hahmosta, jolla on kaksi ainutlaatuista kykyä: teleportaatio ja rynnäkkö. Näitä valmiuksiaan hän käyttää matkatessaan Lumenoxin vaarojentäytteisen maailman halki voittaakseen pahan entiteetin. Nämä Aarun kaksi kykyä muodostavat pelin jokaisen tason perusolemuksen tehden pelistä haastavan ja sulavan käyttäjäkokemuksen. Eri tasot edellyttävät pelaajilta salamannopeita päätöksiä – samalla kun he ratkovat nopeatempoisia arvoituksia.