The Long Reach
The Long Reach on täynnä värikkäitä hahmoja, pulmia ja löytämisen järkytystä oleva seikkailupeli. Hetkinen, eikös sen pitäisi olla "löytämisen iloa"? Tuossa on nyt jotain vialla. The Long Reachin tapahtumapaikka on fiktiivinen Baervoxin kaupunki New Hampshiressa. Pelin inspiraationa on Lone Survivor ja The Cave sekä muut klassiset seikkailut (paitsi että The Long Reachin tapahtuma-aika on nykypäivä). Tässä pelissä et ole maailmanlopun jälkeisessä maailmassa tai keijujen täyttämässä fantasiaunelmassa. Olet keskellä täyttä todellisuutta, vain kulman takana omasta lähikaupastasi.