METAL GEAR SURVIVE
METAL GEAR SURVIVE lisää METAL GEAR SOLID -pelin hiippailutoimintaan paikkojen tutkimista sekä eloonjäämishaasteita, ja tuloksena on aivan uusi pelikokemus. METAL GEAR SURVIVE on METAL GEAR SOLID V -pelin pääjuoneen liittyvä sivutarina, joka sijoittuu outoon vaihtoehtoismaailmaan. Luo oma hahmosi ja opi selviytymään. Etsi resursseja, rakenna aseita, pystytä tukikohta ja tutki tuntemattomia alueita – ja kehitä samalla vihamielisessä ympäristössä tarvittavia selviytymistaitoja. Yhteistyöpelissä voit koota neljän pelaajan ryhmän, jonka tulee soluttautua uusille alueille ja puolustaa niitä vihollislaumoilta. Sijoittakaa linnakkeita ja puolustusaseita strategisesti, jotta pääsette etulyöntiasemaan yhä voimistuvia vihollisjoukkoja vastaan. Näissä kiihkeissä yhteistyötehtävissä vaaditaan tiimityötä ja kekseliäisyyttä. *Pelin pelaamiseen tarvitaan Internet-yhteys.