Lila's Tale and the Hidden Forest
Tässä klassisesta inspiroituneessa 2D-pelissä pelaajat tutkivat haastavia maagisia ympäristöjä, lyöttäytyvät yhteen metsäneläinten kanssa ja kukistavat ilkeitä vihollisia. Koe ihana seikkailu ja pelasta Solaria!